POP UP -rekrytointitapahtuma Keskisen kyläkaupalla
Lähdettiin kokeilemaan matalan kynnyksen rekrytointitapahtumaa. Halusimme saada kokemuksia uudesta tavasta toimia ja jalostaa palvelua edelleen saatujen kokemusten perustella.
Halusimme tavoittaa potentiaalisia työntekijöitä, parantaa työnantajakuvaa ja tehdä yhteistyötä uusien kumppaneiden kanssa.
Paikalla oli sivistys-, nuorisopalvelujen, 4H-yhdistyksen ja työllisyyden kuntakokeilun asiantuntijoita. Lisäksi puhelimen päässä päivystivät työnhakijoiden mahdollisia lisäkysymyksiä varten tekninen johtaja, hallintojohtaja ja palvelupäällikkö. Myös kaupunginjohtaja kävi tapahtumassa.
Tapahtumaa varten tarvittiin muutama pystypöytä, rollup-mainostelineitä, läppäri, jaettavia kortteja avoimista työpaikoista ja Alavus-avaimenperiä / makeisia.
Kehittämässä olivat mukana henkilöstö ja johtoa. Kehittämistyö tehtiin omin voimin. Viestintäsihteeri suunnitteli ja toteutti some-kampanjan ja lehti-ilmoitukset. Kustannukset alle 1 000 euroa.
Kokeilun avulla saatiin arvokasta tietoa - tapahtuma oli onnistunut ja sille suunnitellaan jatkoa vuonna 2024.
Rekry 6. Kuva kauppakadulta. Alavus.jpg
Rekry 5. Esittelypiste. Alavus.jpg
Rkry 2. Ilmoitus. Alavus.pdf
Rekry 3. Some. Alavus.pdf
Rekry 4. Esittelypiste. Alavus 600.jpg
Yhteyshenkilöt
sari.helander(ät)alavus.fi
Hallintojohtaja
Alavuden kaupunki
sanna.sarvikas(ät)alavus.fi
toimistosihteeri
Alavuden kaupunki
toimijoiden verkosto